Quick summery...

Hmm, var börjar jag... jag tror jag kör höjdpunkter månad för månad...

Mars 2011,
Jag drog iväg Stefan till Dublin på surprise till hans födelsedag. Så mysigt, och verkligen jättelyckat. Blev förälskade i staden.


April 2011,
Påsk och släktkalas för farfar som fyllde 80 år. Påskafton spenderades med fina kusiner på Wallmans salonger i Köpenhamn där fina Linnea jobbade. Fick även ett fint påskägg fyllt med nappar där det stod på en lapp att det skulle kunna behövas fler nappar i framtiden. Fina Hugo, kom till oss nu! :)


Maj 2011
Blodomloppet i Malmö, taggad som tusan var jag som tränat inför detta hela våren, dock hade jag missförstått det hela så jag fick gå promenad istället. Mersmak fick jag och bestämde mig för att intensifiera min träning så jag skulle kunna springa malmö halvmarathon i augusti.

Juni 2011
Jag och Stiffe tog en sista minuten till Kreta, såååå mysigt och välbehövt. Nästa överraskning för Stiffe blev en tur till Sthlm där jag också drog på mig lunginflammation.


Juli 2011
Nyheten att jag ska bli faster igen kom, yeeeyy! ;) Resterande månad spenderades mest i sjukdomens tecken då jag hade dubbelsidig lunginflammation, lungsäcksinflammation och lyckats hosta sönder min bröstkorg dessutom. Dessutom vankades det ju bröllop för bästa Fjunis och Louice, såå fint! :)


Augusti 2011
En månad full av förhoppningar. Konsert med Håkan och The Ark var höjdpunkten! Karin flyttade hit från USA, vilket är fantastiskt kul! :)

September 2011
Börjar med inspirationshelg i Sthlm som var fantastiskt rolig, drack drinkar hos fina Mattias på Nobis, lyssnade på föredrag av Tina Törner, Filip&fredrik och fantastiska Pär Johansson. Helgen rundades av med middag med Mattias, vilket var härligt att kunna ta igen lite förlorad tid. En av mina äldsta vänner, i 11 år har vi haft kontakt. Fantastiskt!! Resten av månaden hade sina ups and downs. Babyshower  för fina Emmaklämma som var hellyckad! Jättekul!

Det är nog det heeela :)
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Bra, nu är du ju igång igen :)

Kram

2011-10-11 @ 19:52:46
URL: http://apisscrapliv.blogspot.com
Postat av: Jennie Rosengren

Yaaaay .-) Välkommen tillbaka!!! <3

2011-10-16 @ 09:45:46
Postat av: Jennie Rosengren

Men åååh jag skrev innan men det finns inte här nu :-( Aja jag skrev bara yaaaay välkommen tillbaka <3... eller nåt sånt typ ;-)

PUSSSS

2011-10-16 @ 17:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0