Bra dag :)

Har haft bra dagar nu i några veckors tid, missförstå mig inte, för jag brukar inte ha dåliga dagar, men det känns bara som att allt klaffar och att allt går min väg, och så hoppas jag att det förblir.

Jag har bestämt mig för att göra mitt gesällprov eftersom jag alrig fått tummarna ur förut att göra det, och jag ska säga att jag ber till gud varje kväll att jag ska klara det.. Känner att jag borde klara det, men jag känner mig inte helt klar på det för vissa moment har jag ju inte gjort sen jag gick i skolan. Men med proffshjälp ska nock allt lösa sig för lilla mig! :)



Imorgon är det min födelsedag. Det firas med tidig och rätt lång arbetsdag, 7.30-17.30, och sen ska vi på middag hemma hos Mia och Ulf. Eller ja, jag har fixat med middagen idag så vi tar den med oss dit. Perfekt lösning för att träffas trots att vi har hund som dem inte tål. Mysigt, like old times! :)

Senare i helgen är bara planen för mig att plugga och fixa lite företagsgrejs... Mysa kanske i vår nystädade lägenhet... :)

So long! :)
Pusspuss Majsan


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Marie! :)

Tänkte bara ge dig min nya adress till bloggen OM du vill läsa!



& nu har jag ju en extra blogg att läsa då jag ser att du skriver igen ;)



Kram Louise

2011-10-27 @ 14:47:23
URL: http://withmyheartopen.blogg.se/
Postat av: Louise

Så söt du är förresten!!!!

2011-10-27 @ 14:55:32
URL: http://withmyheartopen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0