Nytt år och nya möjligheter! :)

Så har det också varit nyårsafton! :) Den spenderades först på jobb, sen blev jag stylad av min fina vän Natalie, och sen åkte vi vidare till Sandra för firandet av årsskiftet! :) Mycket mysigt, och roligt med charader och uppdrag! :) Hihi! :)

I veckan har jag varit ledig måndag eftermiddag, tisdag, halva onsdag, torsdag.... Och då har jag hunnit med massor! :) Härligt! :) Jag har kastat ut julen, sytt nya gardiner, fyra nya kuddar, två dukar, klirrat papsens födelsdagspresent, gjort två smörgåstårtor, tvättat en MASSA tvätt, kalas, bowling med fina Agnes, Gustav och Maurice, kollat handbollsmatch... jaaa, behöver jag fortsätta?!

Så helgen ska spenderas med oss själva, och med min fina vän Emmaklämma på söndag! :)

Ha en finfin dag! :)
Kramkram Marie


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa, söndag är vår dag!

2011-01-07 @ 17:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0