senaste månaden...

har vi hunnit med biobesök några gånger...

Vi har sett Änglagård 3, Narnia, Trassel och Åsa-Nisse. Så jag tänkte passa på att ge mitt betyg till filmerna! ;)

Let's begin:)

Änglagård 3

Jag gillade den grymt mycket, men blev föga förvånad av att min kära sambo aldrig sett ettan eller tvåan, så de fick vi råda bot på när vi kom hem. Åter till filmen, jag gillade den jättemycket pga att det var samma känsla i den som i de andra filmerna, återblickarna gjorde att det faktiskt inte gjorde något att de va något år sen man såg de förra filmerna för de vävde samman det så fint. Att dem inte heller hade bytt ut karaktärerna som inte ville/kunde vara med i trean ich istället hade låtit dem dö eller försvinna ur historian var ett extra plus för mig. Så filmen fick 4 saxar av fem möjliga av mig, helt klart sevärd! Och Helena Bergström var skitsnygg, jag klippte page för att hon va så snygg i håret ;)


Narnia 3

Första filmen som jag sett i 3D på bio, och jag tyckte faktiskt att den var jättefint gjord. Helt klart några av de finaste filmerna enligt mig. Naturen och historien är fantastisk och man låter ju fantasin flyga iväg. Samma betyg som den förra, alltså 4 av fem saxar, och jag rekommenderar att se den på bio! :)

Trassel

Ååååhh, vilken film! Den bästa Disneyfilmen på jäääkligt länge!! Jag skulle till och med kunna säga att den är bättre än min tidigare favoritfilm, Skönheten och Odjuret, och det säger en hel del. Fantastiskt vacker film och jäkligt rolig. Såg den med mitt gudbarn Josefin och hon älskade den lika mycket som jag gjorde! ;) 10 av fem saxar, kan man säga så? ;)

Åsa-Nisse

Rolig, men ganska B. Dock skrattade jag en hel del, men känns inte alls som att den har med gamla Åsa-Nisse historier att göra. En parodi, i stil med Kommisarie Späck.
En sax av fem möjliga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0