15 Februari 2011

Idag är det ett år sedan jag började jobba efter att jag hade lungsäcksinflammation, och alltså ett år sen vi var i Egypten! Tänk vad tiden bara springer förbi!!

Dagen har iallafall innehållit 55 minuter på crosstrainern, jobb, och när jag kom hem lagade jag lammfärsbiffar med fetaost, oliver och soltorkade tomater i. Första gången jag gjorde de och jag är faktiskt skitnöjd! :)

Imorse ringde jag om en grej jag sett på blocket igårkväll, och bestämde med säljaren att jag skulle komma efter jobb men tidigast sju ikväll för han kunde inte innan. När jag då ringde honom lite över åtta, så hade han sålt grejerna! Fan va sur jag blev, han hade sålt dem vid femtiden idag. Då kan man väl ha hyfs att höra av sig och säga de?! Eller?

Nåja, så viktigt va de inte, men ändå.

Imorgon väntar träning och en jobbedag. Måste plugga på förmiddagen också! :)

Kraamkraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0