13 februari 2011

... och det var ett tag sedan jag bloggade... så jag tänkte satsa på en bloggbomb ikväll:)

Sitter just nu och kollar på en av "en prinsessas dagbok" filmerna som går på tv... Jag tycker att dem är ganska sockersöta, och sådär härligt flickiga! :) Sixten ligger brevid mig och ser också sådär härligt sockersöt ut! ;)

Vad har hänt sen sist? En heeel del. En månad har ju gått, och januari har helt enkelt försvunnit för detta året. Jag har hunnit med fikadejt med Jennie, dejt med Stiffe, myssöndag med emms<3, bio med guddottern, broschan har fyllt år vilket firades med kalas, jag har kommit igång med träningen, vi går på GI(för det mesta) och vi har en hemlighet i kikaren, eller jag har de, stefan vet inget än! :) Och nej, vi ska inte ha barn så har jag dementert de med en gång! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0