Resfeber?!

Åååhh, de e bara någon dag kvar tills vi åker, och vi har ingenting färdigt... Börjar bli lite nervös;) Väskan är inte ens påbörjad, och pengarna är verkligen inte växlade. Men jag har en ny bikini, böckerna är handlade, min turkiska lapp om allergin är utskriven och biljetten ner är utskriven... Nu ska jag bara hitta passet också?! ;)

Min plutt har jäklats med mig heeela dagen, men ändå så är han bara så jäkla bedårande. Jag kan inte förstå att jag överlevt utan honom förr? Vilket tomt liv jag och Stiffe hade innan Sixten!!

Idag gav jag mig på att rensa garderoben hemma hos mamma och pappa... Hittade ton med gamla lappar från hög och mellanstadiet... Bl.a. från Roggan... gud vad jag kommer hålla hårt i dem!! Så mycket minnen, gamla skolavslutningsklänningar från åttan och nian(som jag fortfarande kommer i:) ),lappar, kalendrar, brev, foton och allt annat.... En sådan nostalgitripp... Till min söta granne ska jag hitta på något inför lördag då jag förhoppningsvis springer in i henne på sturup! We'll see! :)



Har också hunnit med att fixa nya dojjor, inviga min fantastiskt fina cykel som jag fick av stiffe i tisdags... och sen har jag hunnit träffa min lärare i historia A, så nu har jag läxa med mig ner i turkiet! :)Weeey! :)

Idag har jag och Sandra börjat göra reklam om vår VIP-kväll på salongen den 1e oktober... Vi ska verkligen göra den kvällen till något alldeles speciellt.. Jag hoppas av hela mitt hjärta att många kommer! :)

Jag har varit på fotvård idag, sååå jäkla lena mina fötter är nu! Heeelt ärligt? Hur lyckades Kicki så bra med dem, vill inte sluta klappa mina fötter, men de låter ju en aning knäppt... Att klappa mina fötter ;) hahahaha..

Neeej, nu ska jag sova. Får se om jag hinner uppdatera innan turkiet, annars så hörs vi senare! :)
Kramkram Majsan

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0