1 månad till Ladies night...

... åhh, gud vad jag längtar! :) Ska bli riktigt roligt... Vi är fem tjejer som ska dit, och det har snackas om att börja tidigt på morgonen med SATC-maraton för att sen förfesta och göra oss iordning. Optimal dag i mina ögon! :)

Om drygt två veckor fyller jag 22 år, och jag ska faktiskt ha kalas i år... Stiffe tycker att jag blivit för gammal för de, men jag tycker de e roligt med kalas, så varför inte? :) Dem som vill komma får komma helt enkelt.

Jag är såå trött nuförtiden, och förmodligen har jag minst B12brist också... IGEN! Förmodligen är det något mer som saknas i min lilla kropp, men får se när provsvaren kommer i slutet av veckan! :)

I fredags hade vi VIP-kväll på salongen, de va såå kul! :) Jag tror att alla uppskattade de och vi tycker att de va roligt att träffa kunderna utanför salongen....
.... I förra veckan köpte vi också in Lanzas färg istället för Keune och ska sluta sälja BLEND nu... Får se vad vi byter ut märket mot, men får se helt enkelt! :) Tiden utvisar de... :)
 I lördags förra veckan var vi på Lanzas visning i Malmö, där va folk från heela Skandinavium och med två amerikanska skiiitbra tekniker på scen. Min älskade Oscar Bond var överraskningsvis på plats, och han är såå grym! Mitt nästa mål i livet är att spara ihop pengar till att åka på hans utbildningar i New York!


Nååja, lite uppdatering från mig nu, och ska bättra mig i dagarna. Bättre sent än aldrig med bilder från Turkiet! ;)

Kram Majsan


P.s. I övermorgon så har jag och Stiffe varit tillsammans i 2 år och 1 månad! :) Mitt hjärta, du är bäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0