Fanken vad tiden går...

Tiden bara springer ifrån mig, något jag tror att den gör för de flesta!!

Redan November, och de har hunnit vara min födelsedag. Firades både på torsdagen och på lördagen med familj, släkt och goda vänner! :) Var och bowlade och åt på mexikansk restaurang med Sandra och Martin, jättemysigt! :) Love them alot! :)

Helgen som passerade var vi mest hemma och slappade. Jag läste lite historia, jobbade länge på lördagen och begav mig ut på långpromenad med Sixten! Ca 1 mil gick vi, riiktigt skönt! :)

I december ska jag och Stiffe till göteborg på weekend, ska bli jättemysigt! :) Min födelsedagspresent från honom och sixten! :)

Klarar jag denna månaden, så klarar jag allt! :) Så känner jag, och jag kommer klara den, de e jag övertygad om... Återstår bara och se hur mycket momsen blir! :/ Lite rädd för att de ska bli mycket, men å andra sidan så innebär de ju att de går bra för mig! :)

Ha de finfint!

Kramkram Majsan


Kommentarer
Postat av: Manilla

Ska hon fira sin dag??? :)

2010-11-02 @ 18:36:45
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0