Boston...

Jaaa, något jag har bestämt mig för att göra är att försöka spara ihop pengar till att åka till Boston/Washington DC/New York senast november 2012... Tror ni jag klarar min plan? Hade gärna åkt typ i November, så man kan shoppa julklappar och se deras julskyltning... En självklarhet för mig är att vilja se alla tre städer... Jag har ju släkt i Boston och vill gärna dit och hälsa på dem. Går lååång tid mellan gångerna och jag tycker att de e skittråkigt.


Visst ser de fantastiskt ut?

Så om man ska hinna alla fyra städerna får man ju minst vara där i 2 veckor... Washington och Vita huset vill jag se igen... Kommer bara ihåg lite sen sist... Merän att jag tappade en tand på tågstationen.. hahaha;)


Neeeeew Yooork!

När jag så kommer till New York, måste jag förklara varför jag drömmer om att komma dit? Staden där allt händer. SATC, Oscar Bond och Gossip Girl... Shopping, statsliv, Central Park!

Hmmm, det enda jag har kvar är Seattle, men de får jag väl ta nästa gång;)

Någon som vill följa med på min lilla tur?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0