Det är väl så..

.. att jag bloggar extra mycket när jag är extra betänksam...

Dagens fundering är vänner, hmmm, vänner. Jag har ju mina utvalda, och det är bra! : ) För utan dem hade jag inte varit jag, och jag har hellre få rikigt bra vänner än många vänner men inga riktigt nära.... Nackdelen med att ha få nära vänner är att jag lätt blir besviken. Trauma från barndomen kanske man kan kalla de?!! Eller!? Nej, de kanske är dumt, men lite sårad från småskolan kanske jag har blivit, då jag ibland(på PMSdagar speciellt) väldigt lätt kan känna mig utanför. Och jag väljer att tro att dem inte gör de med vilje. Men just idag, så känns de som att en av mina närmsta vänner har gjort sitt val. För hur länge är det jag som hela tiden ska fråga om vi ska göra något, och de aldrig finns tid just den dagen vi bestämmer!? Jag är så jävla trött på de.

Nog med det depressiva nu, vad har hänt sen sist?

- Jooo, min Sandrisch har varit på salongen i över ett år nu! WOW! Tiden går verkligen fort när man har roligt, och OOOHH boy vad jag är glad att jag har henne där! Kan inte tänka mig ett yrkesliv utan henne!

- Stiffe och jag har varit tillsammans i 1 år och 8 månader, vilket firades med biljettköp till The Ark, The sounds och Amanda Jensens konsert i sommar! : ) Ska bli så jäkla kul! Sen för övrigt så blev jag bjuden på picnic i vårt storarum på golvet! Myspys! Jag älskar dig Stiffelistiff!

- Modellbilder för salongen har tagits och vi har fått se dem, nu ska dem bara slutredigeras också! : )

- Jag, Stiffe och Pastorn har bokat sommarsemestern, en vecka i turkiet i september! : )

- Sixten, älskade Sixten, har blivit rumsren och lärt sig vacker tass! Sååå söt han är! : )



Jaaao, och de va väl alles! Nu ska jag återgå till jakten efter Majas namngivningspresent, några förslag? : )

Kramkram Majsan


Kommentarer
Postat av: Sonja

Hej!

Jag hittade din blogg tack vare att jag sökte på lungsäcksinflammation :) Jag har också fått det och undrar hur länge det varar? har varit hemma från jobbet 1 1/2 vecka nu.Hur lång tid tog det för dig att bli frisk? När började du jobba igen?Mvh Sonja

2010-05-12 @ 10:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0