Ang Sonjas kommentar..

Fick en kommentar till förra inlägget av Sonja, om min lungsäcksinflammation.

Tydligen är lungsäcksinflammation väldigt olika mellan andra personer, och vad jag fått höra är det ovanligt att vara sjuk så länge som jag var. Jag var sjuk sammanlagt 6 veckor, men de tog ca 12 veckor för mig att återhämta mig helt från trötthet och andfåddhet.

Min var virusbaserad, inte bakteriell. Men ta de bara lugnt, hellre några dagar längre än för lite! Hur det än är så är det allvarligt, och du ska vila för att inte förlänga sjukan! Värme gör gott, och jag blev frisk snabbt på slutet tack vare att vi åkte till egypten och tog de lugnt en vecka på slutet.

Hoppas att du tyckte att svaret räckte, annars får du höra av dig igen! : ) Men vad du än gör, ät inte för mycket TRAMADOL!

Kramkram Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0