Första inlägget 2010 : )

mmm, en vecka in på det nya året har redan susat förbi och jag har hunnit att vara sjuk i sex dagar... Jag har fått lungsäcksinflammation som inte vill ge med sig... Och förutom när jag var sjuk med magen 2006 så är detta de värsta jag varit med om. Så matt, trött och sån smärta jag har... helt sjukt! Vet inte om jag kommer vara redo på måndag att jobba, men de e vad jag har siktet inställt till iallafall!

Nyårsafton för mig och Stiffe var lugn och mysig.. Vi valde att bara vara hemma och chilla, äta gott och dricka gott! Dessutom lekte vi mycket med Sixten vid tolvslaget så han var knappt berörd av raketerna... Vilket kändes kanon!

Denna veckan när jag varit sjuk har så många fina människor i min omgivning ställt upp för oss, och hjälp till med Sixten bland annat! Det är guld värt! Och alla som ringt, skrivit eller skickat sms har förgyllt mina dagar. Tack så mycket tack! : )

Idag skulle Stiffe iväg till Malmö för att byta telefon och frågade om jag inte orkade följa med, jag ville självklart så jag propsade på att jag orkade... Vilket resulterade i att jag låg ner i bilen och mådde dåligt och Stefan ville vända hemåt men jag vägrade... Väl i Malmö fick Stiffe en RIKTIGT JÄKLA fin telefon.... Och jag fick Sex and the city boxen av honom i sjuklingspresent... Han är fantastisk! Inte bara för att jag fick boxen, utan för at han ställer upp med att passa upp mig hela tiden... Kommer med medicin, bäddar ner mig, lagar mat, plockar undan och tar hand om Sixten. mmm, jag älskar honom!

Ha en härlig lördag. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Martina Ohlsson

Vad kul att du gillar mitt skrivande, hehe.

Slingor är inget alls för mig, har testat det innan :/

Tröttnar och det blir fult så snabbt med slingor.

Vet inte om jag vill ha kortare heller, vet ingenting.. haha.

Nja, jag håller mig till dust it-puder.. det gillar jag massor! :)

Hatar att få utväxt också efter bara någon vecka, men så är det när jag vill ha brunt hår så :P

Hoppas du mår bättre efter allt ditt sjukande!

2010-01-14 @ 07:53:27
URL: http://wanadin.blogg.se/
Postat av: jessica

Dags att uppdatera gumman ;)

Krya på dig. Puss

2010-01-21 @ 12:57:25
URL: http://jessicaherrstrom.blogg.se/
Postat av: Erica<3

En fråga: Vill du va med i min designer tävling där du kan vinna 1 månad länking på min sida;)

2010-01-22 @ 17:57:15
URL: http://sheilabest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0