Mitt 2010! :)

Jag gör en kär återblick av 2010 med hjälp av samma mall jag använde förra året i slutet av December :)

Det bästa med år 2010: Våra två resor, Egypten och Turkiet. Alla mina konserter. Att ha haft privilegiet att spendera ytterligare ett år med Stiffe och vår Sixten. Att mitt företag löper på bra, och att jag äntligen börjar känna att jag kan stå på mina egna ben. Nya bekanta och underbara vänner som förgyllt min närvaro. Att jag har fått ha Sandrisch som kollega i ett år till :) Thomas Edlundhs och Lanzas visning. Att vi bytt bort Keune! Och sist, men inte minst, att jag utvecklats mer som människa! Att jag fick MVG i Historia A som jag läst på distans!



Det sämsta med år 2010: När jag var sjuk i hela januari och halva februari! Förlorat några nära och kära, eller helt enkelt gått olika vägar. Nässelfeber i halsen, men för övrigt tror jag inte att jag kan klaga ;) 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag åkte på min första solsemester med en pojkvän, något jag faktiskt inte gjort förut ;)  Och jag gick på min första stora konsert!



Höll du några av dina nyårslöften?:
Jag hade inga, så då höll jag väl det? :) 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?: Japp, jag har någon som fått sin lille bebbe i vänskapskretsen.

Dog någon som stod dig nära?: Ja, Figge.. Älskade vovve!! <3



Vilka länder besökte du?:
  Turkiet, Egypten och Danmark :)

Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011?: Jag hoppas att företaget rullar på, och jag vill jättegärna kunna åka till USA november 2011 :)

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? : Hmm. 4 januari då jag blev sjuk. 8 Mars då jag kidnappade Stiffelistiff till Köpenhamn. 4 September då vi åkte till Turkiet. 25 September kom jag hem i ett glädjerus utan dess like när jag och sandra haft en skiiitmysig dag i malmö och kollat Lanzas visning.



Vad var din största framgång 2010?: Företaget börjar gå ännu bättre. Att jag som sagt lyckats med distansstudier i Historia A!

Största misstaget?:
 Har nog inte gjort några?! 

Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Ehhh, JAA! Jag hade dubbelsidig lungsäcksinflammation i 6 veckor!

Bästa köpet : Sixtens kastrering?! Kan man säga de? Annars resorna :)

Vad spenderade du mest pengar på?:  Resor. Kläder. Sixten!

Gjorde någonting dig riktigt glad?:  Mycket. Varje dag har det varit något! :)




Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?: Lady Gagas, Håkan Hellströms, The Ark och The Sounds med tanke på att de e dem vi lyssnat på en del då  vi sett deras konserter. Annars är det nog Från och med Du med oskar Linnros. 

Var du gladare eller ledsnare detta året jämfört med andra år?:  Gladare! ;)

Vad önskar du att du gjort mer ?: Varit helt ledig och bara varit. Tränat. Hälsat på farfar.

Vad önskar du att du gjort mindre?:  Varit ångerfull för saker som jag inte kunnat styra. Jobbat, trots att jag älskar mitt jobb så hade jag gärna varit mer ledig med familjen.

Hur tillbringade du julen?: Se föregående inlägg... Annars kommer jag svamla iväg! : ) 

Blev du kär iår?:
Jag  blir mer och mer kär i min stiffelistiff för varje dag som går!:)

Hur många one night stands?: Nejnejnejnejnej

Favorit program på tv?: Greys anatomy, Big Bang Theory, Robins, Skavlan, Så mycket bättre och Brother and sisters : )

Hatar du någon som du inte hatade i början av året?:  Nej.

Bästa boken du läste iår?: Hmm, antingen Elsas mode, eller så har vi en delad plats mellan Bingos självbiografi och Andreas Carlssons.

Något du önskade dig och fick?: Japp! En heel del. Bl.a. SATC-boxen! :)

Något du önskade dig men inte fick?: Fortfarande en Mason pearson borste ; )

Vad fick dig att må bra?: Mitt jobb, mina nära och kära och självklart så mycket mer!




Kom ihåg att ni alla är fantastiska, och ha ett fantastiskt 2011... för de tänker jag ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0