20- Den här månaden... 21- ett annat ögonblick.

Svårt att veta om jag ska skriva för vad som varit denna månaden eller det som komma skall.. Så jag väntar med att skriva om detta till i början av januari, så skriver jag om vad som händer i Januari!! :)

21 - ett annat ögonblick..
Jag tycker att jag skrev ganska utförligt med ögonblick på förra gången jag skrev om ögonblick...

Men vi kan skriva två till.. Ögonblicket då jag blev förälskad i vår Sixten. Vi skulle kolla runt på Blocket efter en ny soffa och trycker på Hörby på blockets sida. Längst upp ligger en bild på Sixten och hans syster. Vi hade pratat om hund ett bra tag innan dess, men nu föll vi handlöst och han fanns bara några hundra meter bort. Det va verkligen "love at first sight" för både mig och Stiffe, och förmodligen för Sixten med som med en gång slickade oss i huvudet när vi kom till honom! ;)

Ett andra ögonblick var när jag och Emma varje dag i en månad hade hållt på med min salong, då den startades. Vi var vid sista etappen, att sätta ihop allt. Köksbänken skruvades ihop och jag satt i skåpet och skulle skruva fast hållarna, och Emma läste beskrivningen. Vi kom verkligen inte överens då i början, men i slutet av dagen skrattade vi så vi låg dubbla, hahaha.. Kommer du ihåg? :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0