19- Detta ångrar jag.

Vi går vidare i listan och nu har vi hamnat på vad jag ångrar...

Jag ångrar egentligen ingenting i mitt liv, utan de jag gjort fel har jag lärt mig av. Visst kan jag ibland ångra att jag inte varit en bättre vän i vissa situationer, eller att jag startat mitt företag. Att jag kastat mig in i nya affärer och alltid trott det bästa om alla. Men samtidigt är detta saker som utvecklat mig som person. Att jag inte varit en bättre vän i vissa situationer har testat mina nära och kära, jag vet nu vem som accepterar att jag inte alltid har tid att vara en vän och vilka som inte klarar av det. Att jag startade mitt företag som ung har gjort att jag har något eget idag, något som börjar ge lön för mödan. Dessutom har jag utvecklats och mognat till en sådan grad som jag inte tror att många i min ålder haft möjlighet till att göra då dem inte behövt fatta dem besluten jag behövt göra. Jag ångrar ingenting, för då hade jag inte lärt mig något.

Meeen, det finns ett men. Något jag ångrar är att jag inte hade tiden att umgås med min mormor hennes sista friska tid här på jorden. Jag hade inte den tiden som jag haft förut då vi kunde göra utflykter och bara sitta och fika. Samtidigt var det då jag startade mitt företag, och jag vet att hon inte hade några "hard feelings" angående detta mot mig, men hade jag vetat.. Då hade jag varit med henne så ofta jag varit ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0