17 dagar till julafton...

... och tänk vad tiden har gått fort! 5 dagar sen jag skrev sist, och mycket har hänt.

I fredags slutade jag tidigt och begav mig till A-blommor här i Höör för att jag och Cecilia skulle göra en ljuskrans till mamma i tidig julklapp. Med andra ord var jag praoelev för en dag i blomsteraffären, jättekul! :)

Lördagen kom och det var dags för min och Stiffes mysdag. Egentligen skulle vi åka till Göteborg och bo på hotell, gå på liseberg och shoppa. Men efter många om och men så bestämde vi oss för att åka till Köpenhamn över dagen, gå på Tivoli, mysa och strosa runder på ströget. Jääääättemysigt, men dock sååå kallt! Det slutade med att vi somnade utmattade på soffan i lördags till en av stefans tidiga julklappar.

I söndags åkte jag och Elna på julmarknad i Fogdaröd, mysigt! :) Och sen åkte jag hem till mamma och pappa för att julbaka och göra karameller. Myyyyspyyys! :)
   Så med andra ord var min helg verkligen kanon, och denna gången kunde vi slutföra pepparkaksbaket utan att något tråkigt hände!!

Igår tog jag min spruta, och den ska höjas rejält i julveckan, Kommer minst sagt bli intressant!

Fortsätter med några punkter på min lista tänkte jag! :)

Kraaaam M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0