imorgon..

då ska jag skriva in mig på någon kurs på komvux i hörby... De blir iallafall historia a på distans, får se om de har några fler platser lediga till andra kurser! :)

Var hos allergiläkaren igår, och det positiva är att jag bara är allergisk mot björk och andra lövträd! Alltså  inte gräs, hund eller kvalster som de trodde! skööönt! :) Dock är jag så allergisk att de rekommenderar hypersensibilitering redan i höst, om jag vill... och de e klart jag vill! Tänk om jag inte skulle ha så mycket besvär till våren, då hade jag levt i himmelriket! :)

Tack så jättemycket för kommentarerna jennie och elin, dem värmer! :)

I helgen ska vi till ikea, jag och stiffelistiff! Har ju fått sålt nästan alla möbler i storarummet nu så vi kan påbörja nästa projekt förhoppningsvis! :) Jiiiippi! Och dessutom ska jag och SandrischSaias bröllop, spännande! :)

På lördag är de bara 14 dagar kvar till avresa! Så nu går jag på min egenhändigt skapade diet, soppdieten! :) Hoppas den funkar lika bra denna gången som förra! :)

På måndag ska jag träffa Jeeeeennie! Gud vad jag längtar, de ska bli så kul att ses igen! :)

Ha de bra! Kramkram


Kommentarer
Postat av: Jennie Rosengren

Va?! Soppdiet när vi ska luncha!!! hahaha Får se om vi hittar nåt dagensställe på Nova som serverar soppa på måndag :-) Annars finns där ju den där milkshake-baren... De har ju varma soppor oxå! PUSSEN

2010-08-19 @ 17:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0