i väntan på ny kund...

väntar på nästa kund, som kommer om 20 minuter.... så då tänkte jag skriva en rad i bloggen! : )

I helgen, hmm.. vad har då hänt? I fredags var jag ledig, och var hemma hos Stiffes föräldrar och tvättade hela dagen, med undantag för ärende som gjordes. Vi har nämligen fortfarande inte fått tagen till de nya tvättsystemet där vi bor, så kan inte tvätta där längre...  I lördags jobbade jag hela dagen, och på kvällen var jag och Stiffe på bio och såg Karate Kid! : ) Den va skiiitbra, och lite komiskt var de när vi hamnade brevid Fiffi och Macke, världen är bra liten!

I söndags jobbade jag också, hade återigen en brud, men denna från Chicago! : ) De va verkligen skitkul! På kvällen skulle vi egentligen på utebio med Pastorn och Sandra, men de blev inte p.g.a. dåligt väder. Igår var jag ledig, då mös jag heeeeela dagen med Sixten och på kvällen gick vi 7km... Något vi gjorde om i morse! Har lovat Stiffe(och mest mig själv) att träna minst 5 gånger i veckan de närmaste 4 veckorna... Får se om jag lyckas hålla de löftet! : )

I veckan kommer min nya lur, ska ju från och med helgen börja använda privat/skyddat nummer när jag är ledig. Känns kluvet? Men de e mest för att jag inte kan koppla av när telefonen ringer och piper som fanken när jag är ledig. Därför kommer jag börja stänga mitt 0735-269772 när jag är ledig, och bara ha de igång när jag är på jobb...

Längtar efter den nya luren iallafall! : )

Den 4e september lyfter planet till Turkiet, ååååhh, vad jag längtar! En vecka där känns himmelsk!

De va lite lägesuppdatering iallafall!! : )

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Fiffi

haha håller med dig=)

men roligast av allt... tillochmed roligare än filmen va när du i filmens mest sorgsna sen får till ett sånt garv! ;)



hur gick de med diskmaskinen? =)

2010-08-12 @ 20:09:49
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0