Blandras mellan tax och shäfer?

Idag när jag och Sixten var ute och gick vår morgonpromenad såg vi en hund som såg ut som en shäfer i utseendet men hade korta ben som en tax, hur är det möjligt undrar jag?! Är det över huvudtaget möjligt? hahaha, roligt såg de ut iallafall!

På tal om Sixten, vi behöver nog köpa nytt foder eller helt enkelt öka dosen rejält för honom?! Han börjar bli mager nu helt plötsligt, och man kan känna ryggraden på stackaren, dock följer vi den rekommenderade dosen som de gav oss i djuraffären. Men får nog helt enkelt maxa dosen och se så han lägger på sig lite. Min lille skrutt!



jobb, jobb och åter jobb. Men jag älskar jobbet, så de e lungan! : ) Idag är de 24 dagar kvar tills planet lyfter till Turkiet, åhhh GUUUUD vad jag längtar! Tror att vi kommer ha the time of our lifes! : )

Sitter ibland och saknar en del från de förflutna, människor som har haft stooor betydelse för mig, men som inte finns riktigt för mig längre. Gamla bästa vänner, som man på något sätt bara tappat kontakten med. Som jag på något sätt valt att utesluta från mitt liv. Tråkigt men sant. Jag saknar er iallafall, de gör jag. Men någongång kanske de blir som förut.



Har problem att få över bilder till bloggen, men ska försöka snart! : )

Ha en bra dag! Kramkram



Fick in några bilder iallafall! : ) Alla från i sommar, konsert i helsingborg, picknick på stranden med bästa Emma och Henrik och en dag i stiffes(numera sålda) cabbe!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0