Jag lever! : )

Tappade lusten och orken med blogg i samband med att jag var sjuk i januari/februari, men nu är jag på fötter igen och ska försöka hitta bloggenergin. Vill bara inte göra de halvdant, fast kanske bättre de än aldrig? : )

Mycke har hänt sen sist, bland annat har jag blivit frisk! : ) Sixten har blivit större, vi har varit i fantastiska egypten, salongen rullar på och modebilder har tagits.. Mamma har fyllt år, Lindis har fyllt år och min älskade Stiffelistiff har fyllt år. Han tog jag dessutom iväg på överaskningsdag i köpenhamn på hans födelsedag! ; ) Påsk har de ju varit, och i samband med de påskjägers med förfest deluxe hos mikael och hanna.

Jag ska försöka uppdatera med bilder inom den snaraste tiden! ; )

Kramkram Majsan


Kommentarer
Postat av: Jennie Rosengren

jajajajajajaaaa HON HAR SKRIVIIIIT! hahaha Ja bilder ser jag fram emot. Gärna från er resa om såna finns ;-) PUSSEN

2010-04-08 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0