Vadå längesen? : )

Bilderna från kolmården som lovades för så längesen ska komma, kanske rentutav om några minuter! : )


Med mig är det bra! Jag inväntar sista ruschen innan julruschen nu på jobb.... Och innan dess hinner jag fylla år, vilket är nästa onsdag! : ) HÄRLIGT!!

Ikväll är det Greys anatomykväll med Schackie, en härlig tradition! : ) Dessutom ska vi fira att hon klarade tentan! : )

På fredag ska Emma och Henrik komma på middag, det innebär att jag träffar Emma för tredje raden i rad nu, HÄRLIGT! : )

Idag har vi skyltat om salongen, så nu råder de höst/halloween-stämning här inne! Sååå fiint! Vi har plockat ekollon, satt upp fejkade spindelnät med spindlar i, pumpor, och fixat två långa rankor med höstlöv på... Åååhh, va mysigt! : )


Ha de fint!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0