Och lite andra bilder från då, då och då...

Jag börjar med att visa, att killar kan också bli grymt coola när de blir stylade hos frisören innan de går på bal, MARTIN är ett levande bevis på de, men sen förstås... Så är han alltid cool! : )



Och sen tänkte jag visa vårt loppisfynd som pappa gjorde till oss, tavlan är sååå fin! : )


Och två dagar i September var jag och Sandra iväg och hjälpte Lanza att göra sin stora höstvisning för Sverige i Malmö... Vi jobbade bl.a. med Oscar Bond, en av mina stora idoler inom frisörvärlden numera.. Haha! : )
Här är några av modellerna...


tjejen med den galna frisyren, började Oscar skapa, en annan assistent hjälpte också till... Sen fick jag ta över och göra rosetten och de uppe på.. Jag valde dock stelare, men den andra assistenen gick in och ruggade upp de lite... Enligt min mening lite för mycket... Men alla har vi olika smak! : ) Fler bilder kan ni hitta på www.lanza.se

Och sen var den BLEND/Keunes tur att visa sina trender...

 

Så vad är era åsikter för modet hösten/vintern 2009? : )


Kommentarer
Postat av: dorion

kreativt :)

2010-04-27 @ 21:16:31
URL: http://www.dardedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0