Uppdatering... VA?! Redan?!

haha.... ja, de kanske är dags... Fan vad jag har blivit kass på att blogga....

men.. jag börjar med en bild på Stefans paket... som han ska få öppna på söndag, eller kanske redan på fredag... vi får se! Vad tror ni att det innehåller? : )


I helgen passade vi Figge... jag vill ha en vovsing som han! Världens gulligaste vovve... Martin va och kollade film på lördagskvällen, och i söndags tog vi det mest hellugnt... SKÖNT!: )

I måndags vaknade jag med feber och svullen hals... SUCK! De va bara att bli hemma, hela kroppen strejkade... Stackars älskpälsk jobbar som bara den... Och igår, åt vi middag med familjen... Och Karin från USA! : ) De va skitroligt, har inte träffat henne på 16 år, och då var vi ovänner för jag fick inte leka med hennes leksaker. haha. Men så var de inte nu, nu har jag hittat en till som är lika mycket Serienörd som mej! : ) Så jag ska åka till USA och kolla serier med henne någon gång. haha.

På fredag kommer det många på middag, Stiffe fyller år! : ) De ska bli kul! Och på lördag har jag och Stiffe varit tillsammans i ett halvår.. Tiden går så jäkla fort!: )

Mina tankar är hos en vän idag, en vän som inte mår bra. Jag finns här. Livet är så orättvist.

Och som avslutning bjuder jag på en bild på mina favvisar:


Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0