SANDRA! : )

Jag blir lika glad varje gång jag läser en kommentar från dej i bloggen, ska bli skitkul att du snart är hemma och att vi snart är kollegor! : )
    Fast igår blev jag orolig, för jag hade en kund som snackade om allt mellan himmel och jord, och kunden snackade bland annat om att man aldrig skulle jobba med en kompis, för då är man inte kompisar längre, utan endast arbetskollegor... Men så är det väl inte?! För jag blev skiträdd när jag hörde de... För du är ju min Sandra solstråle : )

Igår va jag på scrapbooking-kurs... SKITKUL! Min lärare, Christine är jätteduktig, ni kan kolla på www.christineslekstuga.blogspot.com , om ni vill se hur duktig hon är förstås! Så idag har jag varit på Pema och köpt en massa scrapbooking grejer så jag kunde göra presentkort på salongen... : ) Blev skitnöjd...

Kommer bilder på mina alster inom snarast.. : )

Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: sandra solstrale!!!

wiiiii!!! jag blev SA GLAD nar jag gick in pa din blogg och ser mitt namn som OVERSKRIVT!!! det varmde=) Du och din blogg IN MY HEART!! vad hade jag gjort utan er!!! eller dig rattare sagt...hahah

du ska inte oroa dig for det dar med att man e bara arbetskolleger, som frisor ar man kolleger aven om man inte jobbar ihop.. sa varfor inte prova liksom.. dem far saga vad dem vill det e ju vi som gor det, sa vi vet vall mer an nagon annan om det skulle fungera eller inte... man kan ju inte veta forann man provat... jag langtar!!!

ses snart bara lite tid kvar nu!!! pusss

2009-03-20 @ 04:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0