Måndag, måndag, måndag...

Idag tar jag det chill... inte kunder förrän ikväll och min mage värker som bara den... Helt sjukt, kan det vara min magkatarr som är tillbaka? Suck och åter suck. Har haft skitont i magen sen i lördags morse... Men de går över tills jag gifter mej : )

Sååå, vad har jag gjort i helgen då?
I fredags åt jag, Matte och Stiffelistiff taco och kollade film.. Myspys. I lördags jobbade jag i kyrkan halva dagen... Åt middag med mamma,pappa,Christle,Tommy, farmor och min fina Stiffelistiff. Efter de hade jag så jäkla ont i magen så jag tog det bara lugnare än lugnast. Problemet var att de gjorde mer ont att ligga ner, så jag satt och gjorde mina fina kort istället, medan Stefan var ute med sina vänner : ) Så var det söndag... Och det bar av upp till Blekinge för att hälsa på Evy som lades in på sjukhus i fredags. Åt först middag med farfar, han är så härlig! : ) Sen efter vi hälsat på Evy och lämnat farfar åkte vi till Huaröd och kollade på lite grejer inför nästa helg då vi ska göra iordning köket där. På kvällen spelades de Bingolotto med Stefan och Mattias. Ingen vann något denna gången, så de va lite tråkigt : )

För varje dag som går så blir jag mer och mer förvånad över att jag får vara del av Stiffelistiffs liv, för han är så fantastisk. Det är inte meningen att jag ska göra alla avundsjuka, men han är faktiskt så fantastisk som jag säger att han är. Det finns ingen bättre. Trots att vi bråkar lite, så slutar det alltid i skratt... Vilket är himla skönt.
   - Du är så fin Stiffe! Tack för att du är min. Jag älskar dig!

Jag saknar vännerna och förra sommaren... Jag saknar framförallt dig Emma.

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0