En vårig onsdag, and I love it! : )

Idag fyller min mams 51 år : ) Grattis grattis min älskade mamma. Detta ska firas ikväll, men med vad kan jag inte säga om i fall att hon läser min blogg idag... Vilket jag finner högst osannolikt, men de hade ju varit oturligt  : )

Ååååhh, vad stressigt det är nu inför flytten, samtidigt känner nog både jag och Stefan oss förvirrade, för de känns ju inte lönt att packa ner allt i kartonger, då de bara ska flyttas en dörr bort. Och dessutom ska lägenheten besiktigas på måndag, dagen INNAN vi flyttar, sjukt sjukt sjukt. De kommer ju va flyttrörigt där. Så jag förstår inte vitsen med besiktningen....Men men, de e väl mest för att se att vi inte förstört väggar, golv och annat kan jag tänka mej... : )

I helgen ska vi renovera köket i Huaröd. Dessutom ska vi iväg till Linda på lördagkväll då hon fyller år : ) Ska bli kul! : )

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: sandra !!!!

AS FIN HEMSIDA!!!!!

sa proffsig, jag och jenny tappade hakan!!! =)

ses snart , pasken narmar sig.. och lycka till med flytten!!

2009-03-27 @ 01:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0