Nyfärgad gluggis...

... hihi. Igår va jag hos tandläkaren och drog ut min sista mjölktand... SAY WHAT?!: ) Yeeees, jag hade en mjölktand kvar, som jag hade tänkt behålla i resten av mitt liv, men icke, den ville inte som jag helt enkelt. Dra ut den... och nu ska jag gå med glugg till oktober. Jäkligt ovant faktiskt! : )



Ser ni gluggen? : )
 Något sleden bild, och märk att mina "lockar" är naturliga, mest för att jag inte pallar platta håret alltid.

Midsommarafton firades hos Linda och Jakob, tillsammans med det nämnda värdparet, mig, Stefan, Mattias, Pastorn, Mikael och Hannah. Skittrevligt, trots att typ alla blev ovänner ett tag på grund av spelet "Med andra ord".... De ordnade upp sig och jordgubbarna var skitgoda : ) Jag älskar jordgubbar : ) Tyvärr finns inga bilder att visa sen midsommar, då jag tror att alla glömde kameran.

Midsommardagen spenderades i Göteborg hos Markus, Jessica och Valter tillsammans med Mattias och Stiffelistiff. Snart kommer bebben i Göteborg, och jag längtar som tusan efter att få träffa underverket! Något jag inte tror att jag är ensam om att längta efter. I lördags hann vi iallafall med ett litet kalas, ett stopp på Triumfs glassfabriksutförsäljning och Universeum. Universeum är verkligen skitmysigt, och jag älskar Valter som bara springer runder överallt och ingenstans. Dessutom är det skitroligt att det enda han egentligen är riktigt medveten är om att han vill upp till "musikdelen" uppe på universeum och spela instrument, framförallt TRUMMOR! : ) Aaaw, sötnöt! : )


Jag tog bilden, ganska cool ändå : )

I söndags var vi först hos Elna och Bertil och åt fin middag(lunch), busade med Figge, älskade söta Figge... Sen åkte vi till Jonas, Manilla och Thea. De hade fått färdigt köket som blev skiiiiiitfint. Dessutom är jag riktigt avundsjuk på stjärnhimlen  ni ska ha i badrummet... Jag vill också ha de! : )


Precis en sån här vill jag ha i mitt badrum... Hihi!: )

Igår tog jag ledigt, begav mig till tandläkaren, för att sen få återvända dit efter någon timme. Under dem timmarna emellan tandläkarbesöken så hann jag, Stefan, Petra, Moa och Alma spela minigolf. Något jag verkligen verkligen förlorade, men det är heeeelt okej! : ) Jag vann ju om man räknar bakifrån. Hihi! : ) Efter de begav jag mig till tandläkaren igen och drog ut tanden.... Lite ärende i byn sen, för att åka upp till mamma och pappas hus, där jag spenderar mycket tid denna vecka då de är på semester. Vi satte oss i solen i trädgården, jag något rastlös, så jag rensade lite i deras rabatt medan min söta Stiffelistiff somnade. Handlade mat, och mös ner mig i soffan medan Stiffe åkte och spelade bandy.

Idag är jag på salongen, en vääääldigt väääääldigt lugn dag här, men helt okej. Sandra har hunnit klippa mina toppar och färgat min utväxt. Det är såååå himla skönt att få de gjort.

Imorgon åker min sötnöt Stiffelistiff till Peace&Love i Borlänge. Hoppas att han får skiiitfint väder och skitroligt. Jag stannar hemma och knegar på... Vilket jag faktiskt tycker ska bli skönt. Hade kanske tänkt låna hem någon seriebox eller några bra filmer till helgen så jag kan ha maraton... Något jag älskar sjukt mycket men som jag inte har tid med så mycke nuförtiden... Mmmm, vad jag kan drömma mig bort med de, bra film/serie, täcke i soffan och vatten på bordet framför. Niiice! : ) Någon som instämmer? : ) Dock känner jag att om detta fina vädret håller i sig så får jag nog hitta på en uteaktivitet istället.... men kvällarna/nätterna kan ju spenderas med min favoritunderhållning... nämligen serierna! : ) haha!: )

Neeej, nu ska jag snart hem... Inga fler kunder idag, och träningen ikväll får jag skippa då jag mår halvt råtta i kroppen p.g.a. tanden... som inte längre sitter på plats.. haha! : )

Ha de finfint!
Puss Majsan

Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

Tack för mysig läsning gluggen ;-) Nu ska jag sluta tjata på dig... ett tag. Det beror ju helt o hållet på hur länge jag behöver läsa om gluggar och midsommar. För jag kollar din blogg varje dag hehe. Du ser sjukt fräsch ut i alla fall med eller utan tand! Härligt att se. Och som vanligt verkar du ha typ 48 timmar på ett dygn så mycket som du hinner med på en o samma dag... eller oxå e du bara himla effektiv :-)

PUSS PÅ DIG

2009-06-23 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0