Ett kort litet inlägg...

... även idag... Hade egentligen tänkt att jag skulle skriva om lite allt möjligt idag, och lägga in lite nya bilder, men eftersom jag inte hittar adaptern till minneskortet så får jag väl låta bli....

... men det kommer!

idag är det jobb som gäller, sen ett snabbt träningspass för att sen åka hem och laga mat. Var och handlade igår, även om det svider i plånboken så älskar jag att ha kyl, skafferi och frys fullt, så jag inte behöver tänka på mat på några veckor! : ) Någon som håller med mej? : )

Dessutom var jag duktig och städade lägenheten igår, skönt! Det hade inte blivit gjort på en månad, för varje gång stefan tyckt att vi skulle ta tag i de så har jag tyckt att vi kunnat göra något annat, som är roligare! : )

Denna veckan känns lugn, och det känns skönt som attan! : )även om jag älskar intensiva veckor, så det är inte det, men det känns ändå skönt. : ) Det känns nämligen som att jag äntligen kan få lite kvalitetstid med stiffelistiff, vilket jag saknat, och vilket jag behöver! : ) Min fina Stiffe!

Snart blir jag faster för andra gången förresten, rooooligt! : )

Pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

När kommer det bilder... jag vill se bilder... jag är som barnen haha bilder e roligt. Dumma minneskorts-adapter! ;-)



Pussen

2009-06-14 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0