Another day... : )

....Då var det ny dag... Och jag har fortfarande efterslängningar efter att de drog ut tanden... Så idag, ska jag vara hemma och ta det jäkligt lugnt. Eller hemma och hemma, jag är uppe hos mamma och pappa och passar deras hus. Känns skönare. Speciellt nu när Stiffelistiff åkte till Borlänge imorse.

Jag fick Frootloops av Stiffe igår, de där, det är en man som älskar mig.. hihi. För annars hade han inte kommit på att jag faktiskt suttit och längtat efter dem utan att säga någonting. Han är för fin, min Stiffelistiff. Jag älskar honom över allt annat, och jag längtar redan tills han kommer hem efter sitt lilla äventyr. : )

Naw Jennie, jag gillar dina kommentarer. Gud vad jag saknar dig tjejen!

Pusselipusspuss Majsan

Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

Vad är frootloops? Det blev jag oxå sugen på nu.... vet inte vad det är med det låter busigt gott på nåt sätt ;-)

2009-06-24 @ 16:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0