Änglar och demoner...

... ja, det blev kvällens sysselsättning. Jag och Sandra drog och kollade på bio ikväll i Lund. Liide roligt, fast mest händelserna runt omkring, typ att jag stänkte ut en halv flaska vatten över mig så det såg ut som att jag kissat på mig.

Men det är som ordspråket säger, att ha vänner är som att kissa på sig, alla ser det men det är bara jag som känner värmen.
   Tack Sandra för ikväll! : )

På lördag blir de till 99% utgång med Carolajne. Låter fedenajs! : )

Och Jonas, jag vet att GB glass är ett väldigt bra glassföretag... Hihi! : )

Mitt liv känns så mycket roligare när jag får fina sms från dig baby, taack så mycket! : )

Sov gott. Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

hahaha det ordspråket hade jag aldrig hört hahaha jätte bra!!! Hoppas du gillade Änglar o demoner :-) Det gjorde jag.



PÖSS

2009-06-26 @ 08:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0