Vilken varm dag...

.... SHIIIIT! Idag har jag typ 40 grader varmt på min salong, minst! Och lika varmt är det i gymmet. Denna byggnaden är kasst byggd, något annat kan man inte säga. Ingenting hjälper. Det är helt sinnessjukt. Alla kunder har kommenterat det denna veckan... Fortsätter vädret så här så kan jag bara jobba halva dagar under tiden... Suck! :(

Men jag klagar absolut inte! : ) Lite värme är aldrig fel, visst bränner man mer kalorier när man är fräscht svettig? Hihi!


Idag ska jag hem och mysa med min Stiffelistiff hoppas jag! : ) Imorgon ska jag ta en till ledig dag... Känns skönt! : )

Ha de finfint! Pusselipuss Majsan

Kommentarer
Postat av: oh-no.

Ledsen att göra dej besviken, men förbränningen går upp när det är kallt.

2009-07-05 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0