En sista semesterhelg...

... för Stiffe blev det denna helgen... nu är hans semester över... och denna helgen började med att jag var ledig i fredags.. vi begav oss till ystad för att bada och sola, vilket var underbart härligt!  : ) På kvällen spelade vi minigolf med mamma, pappa och mattis... och åt pastasallad i mängder.. Mumsmums!

Igår jobbade jag 10-16, sen  åkte jag hem till min fina Stiffe. Middag hos Elna och Bertil väntade, gottgott! : ) och som sista grej på kvällen åkte vi med Martin till Lomma och kollade på havet. 

Idag har vi bara tagit det heeeelllugnt. Sköntskönt. vi plockade en bukett blommor till mormor och åkte till hennes grav och satte buketten där. Den blev fin. : )

Vad roligt med kommentaren från Oh-no. Du missade tydligen ironin i meningen. nåväl, tack för informationen om att förbränningen ökar i kyla... Då vet jag ju de! : )  Hudporerna blir rensade iallafall.. Alltid något.. Eller jag har kanske fel där med? Haha.

Godnatt och sov gott.
Kramkram
Majsan

Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

mumsmums, gottgott och sköntskönt hahaha va roligt ;-)



PUSSPUSS

2009-07-07 @ 20:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0