En kväll med Runemofamiljen...

... eller ja, med en del av  Runemofamiljen iallafall... Blev en riktigt mysig kväll, vilket var en skön avslutning på denna dagen...
   Vi började kvällen med att käka taco på Krooksgatan, väldigt gott! : ) Det snackades skit och vi hade de mysigt, sen bestämde vi oss för att åka ut till Ringsjön för att kolla på en grej och gå en runda... Väl där, tyckte jag mig känna igen en gammal kär gångstil...
"-Men Mattias, är inte de där Denkan?"
"-Jo, de ser sannerligen ut som honom..."'
"-Jag vet, jag ringer och kollar om jag har rätt... "


Och jooo, de va min kära Denkan, och shiiiit vad jag saknar dig Kompis! Nu är det tre år sedan jag åkte slambil med dej.... haha... Fan va kul vi hade egentligen.. Haha! Måste ses snart kompis! : )

Så vi gick vidare en runda och åkte sen hem till krooksgatan igen för att prova mina utrensade kläder... Det slutade med att min söta kusin Elin fick en hel kass med sig hem med kläder... Sådant är roligt, särskilt när jag kände att det va mycket kläder som jag inte hade använt knappt någonting!

Kvällen avslutades med Canasta, som jag förlorade på, och Elin vann! : ) Det spelet har så mycket minnen för mig, varje semester sen jag var liten har det spelats. Gud vad jag saknar den tiden!

Men hur började vår dag dåligt då? Jooooo, jag vaknade av att de lät konstigt utanför fönstret, OOOOOHH HERREGUD vad det regnade! Så jag gick upp och kollade ut, förslog för Stefan att vi skulle kolla källaren så den inte var översvämmad, vilket den var, och vi fick slita i någon timme för att få bort vattnet. Tyckte mest synd om grannarna som drabbades värst av översvämningen. Eller nåja, jag ska inte säga att jag slet, men jag hjälpte till. Stefan slet mer. Jag fick två par nya skor av grannen också... Hon är så söt! : )
    Tråkigt att vi inser att vi har huset fullt av trevligt folk nu när vi ska flytta.... Dessutom upptäckte vi idag att vi haft inbrott i källarutrymmet... KUL! Dock har vi än så länge bara sett att Stefans DVD-spelare saknas... Kanske det enda med värde där nere... Så det är väl förståeligt.

Imorgon ska vi till Petra och Fredrik och käka middag. Ska bli mysigt. : )

Wellwell, ha en härlig kväll! Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

Va?! Ska ni flytta igen? hahaha vad roligt! Vart då? Suuuperfin hemsida by the way!!!!!!! PUSS

2009-07-19 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0