En helg med en massa kära återseende...

Hejhej!

Den gångna helgen var full av en massa kära återseende... Fredagen spenderades hemma då jag somnade vråltidigt... Men det var väldigt skönt! Lördagen började med att jag skulle klippa Rasmus, en gammal vän som är så härlig att träffa! : ) Jag jobbade till halv ett sen begav jag och mamma oss till Nova. Där inhandlades det en bikiniöverdel, bhband, tre diadem och två par skor... Allt under femhundralappen. Härligt! Hem till hörby för att göra mig iordning... Sen satt jag mig i bilen för att bege mig till Caroline i Eslöv... Saknat möte! Konstigt egentligen de där med mig och Caroline, Vi har väl helt enkelt den kompisrelationen där vi inte behöver höras av hela tiden... Vi finns där för varandra ändå. Härligt! : ) Lika roligt har vi varje gång vi ses iallafall! Kvällen var skitrolig, och tyvärr var jag väldigt salongsberusad när mamma hämtade mig när jag skulle hem... Visst är det inte roligt att somna när hela världen snurrar? : ) Däremot var det inte mycket dricka som slank ner i min hals, men är väl helt enkelt väldigt lättpåverkad... Däremot slapp jag att må dåligt i söndags, endast huvudvärk.. Men det skyller jag faktist på att jag hade min bikiniöverdel på mig hela jäkla kvällen... De e halterneck, och det är ganska tungt för nacken... Så de så ; )





På söndagen vaknade jag av ett MMS från Markus och Jessica! Bebben var här, en lång liten pojke blev det! Så på söndagen bestämde jag, mamma och pappa oss för att åka upp och hälsa på familjen på BB! Vi möttes av en trött men väldigt lycklig familj, och Valter var en sprallig och stolt storebror. Det finns inget härligare än att snusa på en nyfödd bebis, att möta deras ögon som ännu inte fått se dagsljuset så mycket.. Att se deras munnar grimatisera, och hålla dem små händerna i handen. Mmmm, bebisar är det mysigaste som finns! : )

På kvällen fick jag ta tåget hem då mamma och pappa behövdes i Göteborg... Men de gjorde inte mig någonting... Och väl där, på stationen i lund, fick jag ett av mina mest efterlängtade återseende förra veckan, nämligen så hämtade min Stiffelistiff mig! : ) Ååååhh,  vad jag älskar dig baby!

I måndags jobbade jag hela dagen... Och igår var jag ledig hela dagen lång. Härligt! : ) Vi började med att äta frukost hos mamma och pappa. Sen åkte vi och köpte lite växter till deras damm mattias gjort, eller som björn gjort, eftersom mattias inte får anstränga sig just nu. Det blev en tur till Burlöv center med Stiffe, mamma och pappa. Där Stefan köpte helikoptrar och jag fick en klänning. Dessutom gick mamma och pappas bil sönder, så vi fick lämna in den på hemvägen. Vid kvart i sex anlände vi till Petra och Fredrik för att hoppa in i deras bil och bege oss till Åhus där det blev mina älskade revbensspjäll och Stiffes efterlängtade glass! : ) En riktigt härlig ledig dag!

Idag jobbar jag till 15... och idag började jag redan 8.30... 1½timme innan jag brukar. Sen ska jag ut på Hörby marknad och dela lappar för salongen tillsammans med Sandra! Ikväll blir det marknadsmat med Stiffe. Härligt!

Ha en bra dag!
Kram kram Majsan 

Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

Åååh grattis till bebben :-) Som vanligt fyller du dina dagar med massa mys och upptåg samtidigt som du hinner jobba... 48 timmars dygn än en gång;-) När du skriver kan man riktigt känna hur du tar tillvara på, och passar på att njuta av varenda timme. Hääärligt!

PÖSS

2009-07-01 @ 21:07:41
Postat av: Elin stenbeck

Vad gullig han va (:

2009-07-01 @ 23:35:11
URL: http://elinstenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0