En heeelt vanlig dag...

... är det idag : )  Jag jobbar, har en söt kund idag vid namn Maria. : )

Magvärken  har faktiskt inte gått över, men febern har släppt och jag försöker att låta bli att tänka på de.. För då mår jag ju bra! Hihi.

I helgen var vi på Svedala rock och såg Backyard babies, min babys favoriter! : ) Synd att det var dåligt ljud bara... Och så liiiite folk?! Fler folk på joddla med siv än på Backyard babies, hur fanken går det ihop?

I lördags hade vi en lugn dag, jag försökte hitta något ställe där jag kunde plocka blåklockor till farmor som fyllde åttio i söndags, men hittade inget sådant ställe. Istället umgicks vi med Elna och Bertil hela kvällen, både mysigt och trevligt! : )

I söndags var det dagen D! Farmors efterlängtade åttioårsdag.Kalas i Svedala. Härligt. Min släkt är faktiskt ganska härlig... Haha. Stefan gör mig så glad, för att han är bara bäst. Så kan jag väl kortfatta kalaset?! Eller jag glömde, maten var så jääääkla god, som vanligt hos Maurice och Angelika med andra ord. Innan kalaset var vi en runda på Burlöv center, jag hittade ett par skor som jag blev förälskad i, men jag var duktig nog att inte köpa dem då jag egentligen inte har råd.
   På kvällen kollade jag, Linnea, Elin och Stiffe på en Wallanderfilm, tyvärr av den tråkigare modellen, men trevligt sällskap iallafall! : )

Ikväll ska vi iväg och kolla på en grej, håller tummen på att det är så bra som vi tänker oss.

Och kanske ska vi flytta redan till helgen, killen som ska ta över vår lägenhet vill flytta in så fort som möjligt... Så vi funderar på hur snabbt vi kan låta det gå : )

Ha de bra!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0