B12-, och folsyrabrist....

.... Japp, jag hade rätt, och läkarna hade fel... I över ett halvår har jag gått och sagt att jag tror att det var det som var fel på mig, läkarna har hävdat motsatsen... Men nu, nu när jag kom till en ordentlig doktor idag visade det sig att jag trots allt hade brist på båda sakerna... Folsyra hade jag däremot ingen aning om. Det förklarar däremot att jag varit så mycket sjuk den senaste tiden... Och varför jag är trött hela tiden, varför mitt humör pendlar som värsta bergochdalbanan och varför magen inte varit som den skulle...
.... Skönt att veta! Anmärkningsvärt att det visades på proverna redan i december utan att jag behandlats dock.... Men nu vet jag och nu ska jag käka folsyra och B12 så att det står härliga till! : )

Jag har gjort min egen header till denna sidan! YES! : ) Jag kan! Härligthärligt.

Som svar på din fråga Jennie, vi flyttar p.g.a. att vi blivit trötta på vår lägenhet, felen lagas aldrig och hyran är på tok för hög till de slarvet. Dessutom vet vi inte riktigt var vi vill bo, vi får se... Så ärligt talat, jag och Stefan klassas nog som hemlösa efter den 30 juli... haha.

Ha de fint. Pusselpuss

Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

Men va skönt att du fick dina farhågor bekräftade äntligen!!!! Inte roligt att du fattades saker, men nu kan du kanske få må lite braaa!!!!



PUSS PUSS

2009-07-22 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0