Malmö Redhawks - Hmm.. vad hette nu dem loserna som vann på att domaren var dum i huvudet?

Jaaapp, you've heard me!! Domaren var så förjäkla lost, det låter hårt, men han måste nog varit blind eller ngt. Inget ont mot domare, för som Stefan säger, det är ju deras jobb. Men efter hans domslut idag så hade jag velat sätta mig ner och få en förklaring om hur han tänkte idag... Om han nu tänkte över huvudtaget...
   Det är ju inte helt domarens fel att malmö förlorade, för de spelar ju inte så jäkla bra trots allt, dem har nog varken positiv inställning eller vinnarskallar... MEN hade inte domaren dömt in det målet som både grundade sig på en höfttackling och en fot i huvudet på Malmös målvakt, så hade förmodligen matchen fått en annan utgång. För Malmö Redhawks var på väg att lyfta...
   Så till dig domaren, du borde skämmas. Inte bara dömmer du in det målet, sen förbiser du fula tacklingar resterande delen av matchen... Tröttnade du på ditt jobb eller?

Jag kan verkligen inte allt om hockey, långt ifrån... Men en del kan jag... Jag har varit på hockeymatcher sen jag var sju år gammal... och jag älskar det. Men när domaren beter sig som han gjorde idag, och när gamla gubbar ställer sig och BUAR ut Malmö Redhawks efter två perioder...Då blir jag förbannad. För det första, hur gamla är gubbjävlarna? Vet dem inget hyfs? För det andra, om de hejar på laget och vill att laget ska nå framgång, hjälper det att bua ut dem då? Tror dem att de får gnistan tillbaka och jobbar hårdare då? Det tror definitivit inte jag... Jävla gubbjävlar.. Inte fan hade de gjort så mot sina barn om de fått IG på ett prov i skolan? De hade uppmuntrat dem till att jobba hårdare... Eller har jag fel i hur jag tänker? Jag säger bara, man ska älska ett lag i med och motgång. Och jag älskar Malmö Redhawks.

Som ni förstår har jag varit på hockey idag, jag har varit på malmö arena : ) Mamma och pappa bjöd mej, Stefan och Mattias på dagens match... Himla roligt, om man bortser från mina aggressioner! : )

Imorgon fyller pappa 51.. .Roligt : ) Så det ska firas. Från början skulle jag vara ledig måndag och tisdag, men hade inget val utan får jobba imorgon istället. Och sen blir det släktkalas : )

Ha de bra!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0