Då var det måndag igen.. : )

Tiden går så jäkla snabbt, det är verkligen inte klokt! Denna helgen har varit tuff känslomässigt, och jag har mest kännt mig avtrubbad....

I fredags åt vi hemma hos mamma och pappa, chokladpudding till efterrätt : ) I love it! Hockeykväll där sen, men malmö förlorade tyvärr. Orättvist, för dem spelade så jäkla bra! Märks att det är andra bullar med denna tränaren, dock har dem sitt problem kvar... De får helt enkelt inte in pucken i mål! Och det är ju ett rätt allvarligt problem inom hockeyn ; )

Mormors dag var i lördags, då var det ett år hon slöt sina ögon för sista gången här nere...Dagen började med att vi begav oss till Hässleholm, mamma, jag, pappa och Stefan... Där var det Pompejiutställningen som gällde... Dock blev jag besviken, för den var inte så bra som jag trodde. Var ju mest krukor och så att titta på! Vidare till Huaröd, med stopp på McDonalds i Hässleholm först... Nope, vi åt inte där! Vi lämnade helt enkelt Theas jeans där då de var där och åt! Hon är sååå söt den lilla tjejen! Ofattbart urgullig : )
   Huaröd och kyrkogården nästa... La jättefina blommor till mormor och tände ljus. Fint! Sen åkte vi till huset, satte eld i kakelugnen och spisen i köket. Varmt, och mysigt! : ) Pappa hade köpt princesstårta dagen till ära också... Gott! : )
   Vid sju begav vi oss hemåt, jag, Stefan och Mattias. Stefan skulle vidare till Stella, och jag såg faktiskt fram emot en helkväll helt för mig själv i seriernas värld! Så nu är jag uppdaterad av både Greys anatomy och Brothers and sisters. : )

Söndag... Citygross-handling med Martin och filmkväll hos mamma och pappa.. Kort och konsist. Men det var så det var!: )

Idag ska jag ha en sån tråkig dag... Räkningar till salongen ska betalas, inventeringen ska fixas färdigt i datorn och papper sen november ska sorteras... Uschanbuschan... Jag har en hel del att göra med andra ord.
   Ikväll ska jag dock umgås med Linda och Jakob! Myspys! : )

Ha de bra!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Har du varit hos läkaren förresten? och hur gick det? har tänkte på det as mkt nu.

2009-01-23 @ 11:21:21
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: sandra

hejjj majsan!!!! jag ar en flittig lasare nar det galler din blogg... sa ofta som jag kan iallafall..

tankte om du undrar sa har jag det skit bra=)... hahah hoppat fallskarm, hoppat bungy jump och akt forsranning pa 7m vattenfall.. men snyggga NZ- landare=)... kolla in bilder pa resedagboken... zndra...

ha de bra ... puss pa dig.. halsa stefan... bye bye

2009-01-25 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0