Crazy day...

Men herregud, VAD HÄNDER? Ska mitt lag gå åt skogen? Ska Malmö Redhawks gå  konkurs? Hur fan kan detta hända...

Jag känner att jag vill på matchen imorgon för att ge mitt bidrag till laget, men samtidigt, hur har man koll på att pengarna inte försvinner bort då? Dessutom, 185 kr för att se dem spela en match mot Huddinge, känns de som en rimlig summa? Ehhhh, NEJ! Dumpa priserna till imorgon och fyll hallen, ha välgörenhetsjippo där i morgon och samla in så jäävla mycket pengar det bara går! Låter inte de som en bra idé? : )

Alla som älskar Malmö borde ställa upp nu, men det är en kass månad att komma på det i, kunde de inte kommit på de i början på December när spenderarbörsen stod öppen hos alla istället? För inte fanken kan det ha kommit farande igårkväll, en skuld på 7-8 miljoner? Eller vad tror ni? Är det elräkningen från Malmö Arena eller? Den betalar de väl inte ens... Haha..

Fullt upp på jobb nu iallafall, and i love it! : ) Dock ser jag fram emot nästa fredag och lördag då jag och Stiffelistiff ska på hotell, min julklapp till honom! : )

Pusselipuss Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0