Vilken dag... : )

Ja, denna dagen har varit innehållsrik... Härligt : )

Dagen började med en massa samtal om vår lägenhet, irriterad blev jag, det kan jag erkänna... För jag kunde inte förstå varför jag ska hålla i lägenhetsvisningarna när jag tycker att det är hyresvärdens jobb?! Jag ringde upp hyresvärden, och nu är det utrett... Lägenhetsvisning på torsdag iallafall.. Härligt. Ska inte ha de fler dagar förhoppningsvis! : )

Vidare till salongen, ekonomisk beräkning... Kom på att jag ska ringa Trygghansa imorgon! : ) Och min kvällsläsning blir mina försäkringspapper : ) ROLIGT! : )

Träning i 1 ½ timme, härligt som faaaan! Solning efter det... och sen en dusch... Torkade håret, och fan, jag trivs som fanken i min färg! Har nämligen gått tillbaka till blond!!! What?! Japp, de har jag, fast den är lite så strawberryblond... Liiide nice. Hela helgen har jag funderat på om jag gillat färgen eller ej, men tror att jág har bestämt mej för att den är kanonbra!

Idag har jag mejlat lite med en tatuerare ang. min tatuering, funderar på om man kan göra om den så texten inte är kvar... Den är ju felaktig... så det funderar jag på nu... Vet inte om jag vill till 110% än bara, för jag älskar tatueringen, men eftersom texten är så jäkla fel som den bara kan va så tror jag att jag vill göra om den... Men först, så ska min ekonomi ordna upp sig!!!!

Lite erbjudande filar jag på... och lite samarbete funderar jag också på. Har ett hjärtesamarbete som jag hade velat ro i land, håller verkligen alla mina fingrar och tår på att det ska gå i lås! : )

Ha en härlig kväll...

Kisses and hugs.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Nej jag fick ej det men får nog lön nästa vecka:P så fort jag vet om jag får det är du den första jag ska ringa:P

2009-02-17 @ 10:57:39
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0