Ny dag, nya utmaningar! : )

Tjabba tjena haaaaallå! : )

Idag ska de jobbas lite... tränas lite... solas lite... och visning ikväll! : ) Ska bli jätteroligt! : ) Vad jag gillar sådana här dagar... hihi! : )

Jag har sovit som en stock i natt, dock har det tydligen varit synd om stefan som har haft mig väldigt nära hela natten.. haha.. jag har ett minne av att han sagt till mig att ge honom lite utrymme.. Hihi. Förlåt Älskpälsk!

Åhh, vad jag riktigt längtar till fredag, då det är hockeydags!!! Ska bli skitkul, enligt www.mrmadhawk.blogg.se kommer där bli väldigt mycket folk... och det innebär bra tryck i arenan! Härligt härligt. Jag har blivit nörd av den bloggen nu, för den är verkligen kanon! : )

Men men... Ha de så bra så länge, så får vi se om jag återkommer mer idag! : )
Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Jennie (nagel ;-)

Åh vilken rolig dag!!! Gillar oxå såna :-)) PUSS PUSS

PS Glöm inte prata med pappi ;-)

2009-02-10 @ 19:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0