En uppdatering av bilder...

...sitter på salongen... har ingenting att göra, men måste klicka på datorn för att mina fingrar inte ska trilla av mina fingrar.... Det är nämligen svinkallt på salongen idag!

Tänkte uppdatera med bilder... kanske är dags? : )



Jag bet Stiffelistiff i örat... Eller va de Melman? ; )

Lite bilder från vårt hotellrum, Stefans julklapp...
    
Första rummet... och sovrummet.

          
Och detta var badrummet... Med stjärnhimmel i taket. I love it! : )


Vårt återuppfunna familjenöje... Utsikt från nästan längst upp i arenan...

Det var högt... det vill jag lova ; )


Och sist men inte minst... en blondiebild på mej igen! : )

Inte så bra, men ett hum iallafall! : )

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0