En okreativ tatuerare?!

Japp, de kan jag säga att jag varit i kontakt med....
.... fick höra av lite olika att den tatueraren skulle vara grymt duktig, så jag tog kontakt med dem för mer än en vecka sen och frågade om den kunde hjälpa mig med min handled, SJÄLVKLART sa tatueraren och sa att den skulle återkomma till mig inom en vecka.... Men jag hörde ingenting, så jag ringde upp idag, då säger tatueraren:
- Det går inte att göra något åt din tatuering, förutom att dra ett tjockt svart streck över. Men ingenting du gör kommer bli fint, så det är inte värt det!
Jag bara, WHAT?! Vill tatueraren inte ha mer jobb? För jag vet ju att det går att göra något med handleden, för de har en annan tatuerare sagt till mej....
   Så imorgon ska jag ringa några andra tatuerare som jag hört på rekommendation! : ) Så får vi se om den tatueraren som jag senast var i kontakt med hade brist på motivation, eller om min tatuering helt enkelt är heeeelt omöjlig!

Nu e de bara 45 timmar och 19 minuter(rätta mej om jag har fel) kvar till nedsläpp! : )

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Manilla

Trist med taueraren... Ett jätte TACK till dig för att du är en KREATIV frisör och gjort mig så fin i håret!!! :) Kram Kram

2009-02-27 @ 08:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0