A night at the theater...

Jappjapp, de va ikväll... Och Silent Whispers imponerar! Jukka är tillbaka, men nu sket Daniel i att dyka upp. Han helt enkelt hoppade över att ta sig ner från göteborg, gjorde sig oanträffbar och JÄVLIGT feg som han är kunde han inte ens säga att han inte kommer dyka upp mer... För jag antar att det var det du tänkte Danne, sluta i Silent? För så här gör man inte!
   Dock är inte detta en förlust, snarare tvärtom. låter hårt, men så mycket klödd ni haft. Det här är början på något fantastiskt, er fantastiska resa. Det var schysst av Stoffe att rycka in så ni kunde spela idag igen, vilket ni gjorde bättre än någonsin! Jag måste bara säga, att jag menar inget illa Danne, men kanske är detta vad som behövdes för att bandet skulle utvecklas ännu mer...
   Och Jukka, Memory of you är ett mästervärk! Och det var så fint idag, jag har tänkt på det många gånger när jag hört den låten. Däremot glömmer jag alltid att berätta det för er. Tack för att du tillägnade Roggan den också idag, för idag har många tankar varit hos honom. Imorgon skulle han fyllt 21 år.

På Tal om Roggan, jag kommer ihåg sportloven förr, när jag aldrig glömde hans födelsedag, när jag alltid slog numret som jag fortfarande kan utantill i huvudet. Hur jag ringde och sa grattis.... en tradition som försvann när gymnasiet började... Men oj, ibland bara flyger minnena över mig. Faktiskt var det så att för ca 12 år sen var jag ihop med honom på födelsedagen, hör och häpna. Min första kille. Jag tänker på dig ofta Robin. Det är synd att du lämnade oss. Jag önskar att jag kunde göra något för din familj....
.... och idag, åkte jag och Linda iväg och köpte träd till Robins familj. Vi köpte ett äppelträd och ett päronträd. Hoppas att dem blir glada... Det var verkligen ett äventyr att bege sig iväg, med snö singlandes ner från himlen, till en plantskola och köpa träd... Fel årstid, men de löste vi! : ) Vi va 13 st som la ihop, så de va bra! : )

SANDRA!!!!  Vad roligt, jag längtar tills jag får en kompanjon! Jag har bytat tillbaka till Wella, för jag blev allergisk mot Revlons färg. Kör på Lanzas blekning. Lanza produkter. men allt sånt snackar vi igenom när du kommit till Sverige... Fan vad roligt vi ska ha de!!! Vill du följa med mig på Showboat den 11 maj? Jag har en biljett som jag tänkte erbjuda dig... : ) Som jag saknar dig Sunshine! Låt de bli påsk snart, men låt dina dagar fyllas med äventyr : )

Älskpälsk insåg ikväll att han gått ner i vikt, och mycket riktigt, alla jeansen sitter lösare på honom nu, så Jonas, han är absolut inte SAMBOSUNKIG, snarare SAMBOHUNKIG! ; ) Slå den om du kan... haha. Skämt o sido, jag har faktiskt världens vackraste kille i denna lägenheten, nämligen Stefan Evergren! : )

Sitter på spotify och letar lite musik, och vad hittar jag där? Jo, THE PINKS, mina stoooora favoriter, alltime!  De förgyllde min kväll, verkligen!

Imorgon är det hockeymatch, enligt www.mrmadhawk.blogg.se lär det bli mycket mycket folk. Dessutom så har jag ett viktig möte på matchen imorgon, and I'm not gonna tell you about what! : )

Ja, nu har jag iallafall visat upp min tatuering för en tatuerare, och de ska rita fram något, så får jag se om jag gillar det, ska bli spännande. Jag älskar verkligen min tatuering idag, så jag vill liksom inte att det ska bli en svart klump, utan något mer som är ännu finare än idag... Kanske fylla tatueringen lite mer? Ja, vi får se va de säger... Däremot ligger de ett tag fram i tiden förmodligen, men hoppas att jag ska ha råd innan sommaren!

Sov gott. Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Sanne

Nej roggans fördelsedag kommer man alltid ihåg känns det som. Känns bara så konstig att man ej kan säga grattis till han i år.

2009-02-20 @ 09:36:55
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: sara

hm... synd med daniel, vi i hans släkt undrar så mkt vad som händer med honom, får ju aldrig tag i honom. har smsat o berättat att han ska få kusin barn men inte ens ett ynka grattis har vi fått tillbaka, känns som att han egentligen mår väldigt dåligt o önskar vi kunde hjälpa men d¨å måste man vilja ha hjälp på rätt sätt.... inte bara pengar o uppehäll osv. bra du skriver så ärligt. de e ett klart svek o ahn borde be om ursäkt till alla men jag tror inte han har den förmågan just nu... hoppas bara inget allvarligt hänt... inte sett han sen läännggeee... efter dina föräldrars fest då han följde med oss hem. :(

Tack för tipset mn vi har funderat på en liten eftersom de inte går o hänga på vagnen en sån liten mini typ som en plånka där man akn ha 4 blöjor o så men vi får se.... :) Den va väldigt smart den väskan. tack!



Tack för erbjudandet om klipp med. nathalie mi vännina är snart färdigt frisör hon går på skultz så ska gå dit o klippa mej på onsdag redan bokat. soryyyy :( !



Kram på dej

2009-02-20 @ 10:23:27
Postat av: Den där Jonas

Vilken tur att han fortfarande kan hålla sig fit!

Snart vänder ämnnesomsättningen och då kommer du finna han sittandes i soffan iförd brynja, drickandes öl samtidigt som han vrålar åt sig att hämta mera fläsksvålar...... Time flyes!!!!



// Jonas

2009-02-20 @ 17:36:52
Postat av: sandra

Hej vad glad jag blir.. ser ocska fram imot att jobba med dig..

klart att jag vill folja med till showboat... ahh nu har jag nagot att se fram imot nar jag kommer hem..

Har sett en odla i regnskogen och tva kangroo...och kan du tanka dig att jag har taltat ute i vild marken .. gud tank om dar hade kommit en orm eller natt.. glad e man ju att man overlevde... jaja inte manga veckor kvar.. tycker det e kul , men ser ju fram imot var framtid nu.. puss pa dig

2009-02-21 @ 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0