Fjärde advent... Mmm, vad vackert! : )

När jag vaknade idag så vaknade jag för sjunde dagen i rad av att snön föll utanför fönstret... Visst är det magiskt? Jag kan inte minnas en jul som denna i mitt liv... Med sååå mycket snö innan jul? Har de hänt de senaste 20 åren?

Vi begav oss iallafall ut och gick en lång runda i byn, jag, Stefan och Sixten... Stiffe och jag var ordentligt påpälsade, men stackars Sixten tyckte absolut inte de va roligt efter att vi varit ute i sisådär 10 minuter... De resulterade till slut i att vi fick bära honom och linda in honom i min sjal... Naaaw, lille plutten! : )

Igår var vi på Peter Jöbacks julkonsert... Den var helt fantastiskt! Vilken fantastisk människa han är, och hans ögon glittrar så fint. Sandra och jag funderade på om han hade linser med swarowzcikristaller i.. haha! : )
   Bilturen fram och tillbaka hörby-eslöv-malmö brukar ta runt 1 timme och 40 minuter... denna gången tog de ca 3½ timme... Jeeppjepp, skåne är helt enkelt inte vant vid så mycket snö!


Neeej, nu måste jag ta ut varma mackor ur ugnen. Ha en mysig dag!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0