Ny bloggdesign...

2 veckor har gått lite drygt sen sist. Två mycket hektiska veckor på jobb, och en inklämd semester på fem dagar har också hunnits med. Underbart med mycket att göra på salongen!

Kolmården, fantastiska djur! Hälsingland och femtioårsfest. Jag uppdaterar mer med bilder inom snarast...

Vad tycker ni om min nya bloggdesign? : )

Pusselipuss

P.s. Jag vet att den är höstig, men ärligt talat så längtar jag till hösten! Stickade koftor, mys, varm choklad, vackra löv, min födelsedag! Inget depp på de inte! : )


Kommentarer
Postat av: Jennie Nagel

Shiiit va fint gumms!!!!!!

PÖSS

2009-09-01 @ 19:33:19
Postat av: Sandra Gustafsson så klart!!!

bra jobbat majsan!!!

snygg design!!=)

2009-09-02 @ 11:08:03
Postat av: Shackie

Äntligen har jag hitttat hit, fick be mamma om hjälp. Hon är säkerligen 3 gånger mer tekniskt än jag. Superfin är din sida, mycket jobb med den. Du får hjälpa mig att skaffa en! =) Pussskram

2009-09-03 @ 09:08:10
Postat av: Emma

Kanonfint! O du, du är inte ensam om att längta till hösten =)

2009-09-09 @ 10:50:15
URL: http://emmawesterlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0