Tuesday afternoon... : )

Guuud, vad längesen de va jag hörde den låten.. Kommer ni ihåg den? Jag kommer ihåg en liten Andreas schuster som gick och sjöng på den när vi gick i fyran... hihi. De va tider de! : )

Snart har jag jobbat färdigt för idag, ska bli riktigt skönt faktiskt! Hem och laga mat, och sen kolla tv eller något så jag glömmer kliandet på rygg och händer... För de börjar bli riktigt jobbigt.
    Jag har ett "lapptest" på ryggen sen igår, och ska ta av de imorgon... LÄNGTAR! längtar dock ännu mer till på torsdagkväll då jag kan få duscha hela kroppen igen... för nu måste jag klödda så jag inte träffar ryggen. Suck. Jävla meck. Haha! : )
   Men visst kan de vara tejpen som kliar? De hoppas jag iallafall!

Valborg närmar sig, och vad ska Majsan göra? Joooo, jag ska hem till våra gamla grannar på avskedsfest en stund, sen känner jag för att hyra film och ta de lugnt... : ) 
    Blev dessutom så himla sugen på att åka till Zoo i Köpenhamn på fredag, fast de blir nog inte av... Mysigt hade de varit, eller hur min Stiffelistiff?

Nej, nu ska jag skölja... Längtar tills nästa vecka då Sandra börjar! : )
Kramkram

Kommentarer
Postat av: maria

såå glad jag e för att jag hittade dig .... som gör mig såå himla fiiiin !!!



Jätte kramen

Maria

2009-04-30 @ 07:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0