Min, bara min...

Nu är lägenheten min... bara min! och tack vare världens bästa Stefano, så har jag soffa och möbler i den också... Helt ärligt, tänk att jag har lägenhet! Som dessutom är sååå jäkla fin! Kan jag vara något annat än glad?
Första lassen med alla möbler och de mesta skiten som tillhör mej gick i måndags, och blev uppackat igår innan jag åkte till salongen. Andra lasset med typ alla mina kläder gick igår... Och blev uppackat idag innan jag åkte till salongen!
   Jag är faktiskt himla nöjd med att jag varit så driftig...
Och jag får väl bara tacka alla som hjälpt mej : ) Ni är fantastiska!

Jag blir så glad av dej Linda, tänk att vi fortfarande tänker och tycker likadant om saker och ting, att vi fortfarande har typ samma smak i inredning osv. Att vi tänker möblering ungefär likadant... Haha.. Vi är typ soulmates! : )

Och Jennie... Vet du hur mycket jag saknar dej? DU är min förebild, jag ska bli som dej när jag blir större! : ) Fast nja, musikalstjärnabiten, och revyartistbiten... den får jag nog skippa. Men jag ska ha lika stort hjärta som dej iallafall! De finns vissa människor som jag möter, som jag fortfarande kan chockeras över, hur hjärtliga dem är, hur bra de kan få mej att må. Och DU, Jennie, DU är en sådan människa! Jag saknar våra stunder på Hjärtat såååå fruktansvärt mycket!

Stefan... Vad kan jag egentligen säga? Du fortsätter med att överraska mej varje dag med hur fantastisk du är! DU är utan tvekan den finaste kille jag någonsin mött, utan tvekan en av de människorna jag är så himla tacksam över att jag fått träffa. Du är den jag sitter och drömmer om på dagarna, och den jag absolut inte vill vara ifrån när jag ska somna. Och allt har ändå gått så fort? Jag kan inte tro att det är sant. DU är min ögonsten... Tack för att du står ut med min kinkighet, och tack för att du håller om mej varje kväll när jag ska somna!

Emma, nu får du faktiskt komma och hälsa på.. I miss U girl! Detsamma gäller Dennis. och Jessica. Och Stefan Fjunis. Och familjen. Och alla andra! : ) Kom nu!

Ha de nice!
Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0