I'm a brownie...

Säger man så? haha.
Jag bestämde mej iallafall i helgen för att blond, de skulle minsann och dag inte jag vara längre, så jag åkte till underbara Ingrid igår och färgade mej till brunett och klippte topparna. Hihi. Dock får jag en chock varje gång jag går förbi spegeln nu, men så får de va : )
Efter besöket hos Ingrid, bar de av till Hjärtat för att bygga mina naglar hos min fantastiska nagelbyggare Jennie! Som jag saknar dej Snuttan, men vi får iallafall träffas lite då och då numera. : )

Och väl där, på parkeringen, fick jag samtalet. Ja, jag är med...... LÄGENHET! : )
Får se om de blir inflyttning redan denna helgen eller om jag får vänta till nästa helg. Guuuud, vad jag längtar!
Det enda jag behöver är soffa, soffbord, ngn möbel till badrummet och en skohylla... Resten har jag ju... : )

Stefan stefan stefan, du är såååå himla fin. Synd om dej som ligger hemma med huvudvärk dock : ( Tack för halsbandet i lördags, jag vill aldrig ta de av mej : )

På söndag fyller Carolaine 20 år!!! Och då är det bara en månad kvar tills det är min dag... Hihi! Jag längtar till det med : ) Haha, oväntat va?

Jag tänkte lägga upp lite bilder från italien.... så de ska jag göra : )

Pusselipuss M

Kommentarer
Postat av: Martina

Halloj :) vad kostar det att bygga naglar hos Jennie? :)

2008-09-16 @ 12:42:28
URL: http://wanadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0